IP-телефонія

IP-телефонія - це голосовий зв’язок через Інтернет, що дозволяє вести розмови та передавати інформацію за допомогою Інтернет. Робота з цією технологією спрямована на зниження витрат і підвищення ефективності роботи. Впровадження IP-телефонії дозволяє ефективно керувати системою зв'язку, швидко інтегрувати нові додатки (CRM, 1С, Bitrix24), в короткі терміни розширювати можливості системи залежно від потреб, не вкладаючи значних фінансових затрат.

Переваги системи

  • Мобільність - можливість знаходитись будь-де та здійснювати дзвінки.
  • Конфіденційність спілкування - забезпечує безпеку переданої інформації.
  • Об’єднання офісів - IP телефонія дозволяє з'єднати віддалені офіси компанії в єдину інформаційну мережу. В результаті чого можливо здійснювати безкоштовні дзвінки між офісами і централізовано контролювати розмови на інші напрямки.
  • Зниження витрат на зв'язок - за рахунок більш вигідних тарифів та правильної маршрутизації дзвінків.

Можливості системи

  • Багатоканальний номер.
  • IVR - голосове меню.
  • Функція перехоплення дзвінка.
  • Функція прослуховування розмови в реальному часі.
  • Прослуховування і суфлювання поточних розмов.
  • Наведення вхідних викликів на внутрішнього абонента (Dynamic Clip Routing).
  • Додаткові номери.
  • Аудіозаписи всіх розмов.
  • Телефонна конференція.
  • Переадресація дзвінка на мобільний телефон.
  • Функція передзвону (callback).
  • Розподіл вхідних дзвінків.
  • SMS сервер (для GSM ліній)
  • Голосова пошта - всі голосові повідомлення прийдуть до Вас на E-Mail.
  • Трансфер виклику - переадресація виклику на внутрішній або зовнішній номер.
  • Паркування виклику - зручний сервіс для клієнта очікування з музикою до Вашої відповіді.
  • Розумна маршрутизація - можливість налаштувати маршрутизацію дзвінків для кожного виклику.
  • Група телефонів - вхідні дзвінки надходять на групу з телефонів.
  • Статистика телефонних дзвінків - детальна статистика про дзвінки для керівників компанії.
  • Налаштування вхідних викликів залежно від часу.
  • Інтеграція с додатками (CRM, 1С, Bitrix24, vtiger).
  • Повідомлення та SMS в Telegram.

Що необхідно для підключення IP-телефонії?

  • Інтернет-канал.
  • IP-телефонні апарати, програмний телефон на Вашому смартфоні, або ж програмний телефон та гарнітуру на ПК.
  • Офісна IP АТС (можливо встановити на Ваш ПК або ноутбук).
  • Багатоканальні SIP номера та GSM-шлюз для підключення мобільних операторів.

Варіанти установки

  • Продаж сервера зі встановленою і налагодженою системою.
  • Віддалена установка та налаштування на сервері замовника.
  • Установка на сервері замовника.
  • Установка, налаштування на VPS/VDS хостингу.

Схема організації телефонії на базі IP-АТС Asterisk



Попередня оцінка бюджету налаштування Asterisk

Основні функції
Наявність функцій в пакеті
Початковий Стандарт Професійний
Кількість внутрішніх номерів 5 10 50
Кількість зовнішніх ліній SIP/GSM (місц./моб.) 1/2 2/4 4/8
Встановлення та первинне налаштування Asterisk
Аудіо запис розмов
Стратегія маршрутизації дзвінків
Статистика дзвінків компанії
Музика в очікуванні
IVR інтерактивние голосове меню, к-сть рівнів 0 2 5
Факс (на email)
Голосова пошта, повідомлення на email
Блокування небажаних дзвінків (Blacklist)
Зворотній дзвінок клієнту за рахунок АТС (Callback)
Сценарії прийому дзвінків для робочого/неробочого/вихідного часу
Переадресація виклику на мобільний або домашній тел.номер
Ціна без ПДВ грн. 4200 5600 8400

×

Зворотний дзвінок

Введіть Ваш номер (без +38):
Зворотний дзвінок