Віддалена допомога

Для здійснення віддаленої технічної підтримки ми використовуємо спеціалізоване програмне забезпечення TeamViewer або AnyDesk.

Вони забезпечують надійний захист і стабільність віддаленого підключення, й мають простий й зрозумілий інтерфейс.

Ми цінуємо Вашу конфіденційність! Наші співробітники не мають постійного віддаленого доступу до Вашого ПК! Доступ до Вашого ПК можливий тільки тоді, коли Ви його самі надасте.

Для надання доступу Вам необхідно запустити TeamViewer чи AnyDesk і надати інженеру технічної підтримки ID і Пароль, які будуть автоматично згенеровані.

Після закінчення віддаленого сеансу просто закрити програму та віддалений доступ до Вашого ПК буде закритий.

Щоб загрузити програму для віддаленого доступу натисніть на ссилку:

×

Зворотний дзвінок

Введіть Ваш номер (без +38):
Зворотний дзвінок