IP-телефонія - це голосовий зв'язок, що дозволяє вести розмови і передавати інформацію за допомогою Інтернет. Робота з цією технологією спрямована на зниження витрат та підвищення ефективності роботи. Впровадження IP-телефонії дозволяє ефективно управляти системою зв'язку, швидко інтегрувати нові додатки (CRM, 1С, Bitrix24), в короткі терміни розширювати можливості системи в залежності від потреб, не вкладаючи значних фінансових витрат.
Переваги системи
- Мобільність - можливість перебувати в будь-якому місці і здійснювати дзвінки.
 
- Конфіденційність спілкування - забезпечує безпеку переданої інформації.
 
- Об'єднання офісів - IP телефонія дозволяє з'єднати віддалені офіси компанії в єдину інформаційну мережу. В результаті чого можливо здійснювати безкоштовні дзвінки між офісами та централізовано контролювати розмови на інші напрямки.
 
- Зниження витрат на зв'язок - за рахунок більш вигідних тарифів і правильної маршрутизації дзвінків.
 
Можливості системи
- Багатоканальний номер.
 
- IVR - голосове меню.
 
- Функція перехвата дзвінка.
 
- Функція прослуховування та суфлювання розмови в реальному часі.
 
- Наведення вхідних викликів на внутрішнього абонента (Dynamic Clip Routing).
 
- Додаткові номери.
 
- Аудіозапис всіх розмов.
 
- Телефонна конференція.
 
- Переадресація дзвінка на мобільний телефон.
 
- Функція передзвону (callback).
 
- Розподіл вхідних дзвінків.
 
- SMS сервер (для GSM ліній).
 
- Голосова пошта - усі голосові сповіщення прийдут до Вас на E-Mail.
 
- Трансфер виклику - переадресація виклику на внутрішній або зовнішній номер.
 
- Розумна маршрутизація - можливість налаштувати маршрутизацію дзвінків для кожного виклику.
 
- Група телефонів - віхдні дзвінки надходять на групу телефонів.
 
- Статистика телефонних дзвінків - детальна статистика про дзвінки для керівників компанії.
 
- Розподіл вхідних викликів в залежності від часу та святкових днів.
 
- Інтеграція з додатками (CRM, 1С, Bitrix24, vtiger).
 
- Черги дзвінків (Queue).
 
- Сповіщення та SMS в Telegram.
 
Що необхідно для підключення IP-телефонії?
- Інтернет-канал.
 
- IP-телефонні апарати, програмний телефон на Вашому смартфоні, або програмний телефон і гарнітуру на ПК.
 
- Офісна IP АТС можливо встановити на комп'ютер або ноутбук.
 
- Багатоканальні SIP номера і GSM-шлюз для підключення мобільних операторів.
 
Варіанти встановлення
- Продаж сервера зі встановленою і налагодженою системою.
 - Дистанційна установка та налаштування на сервері замовника.
 - Установка на сервері замовника.
 - Установка, налаштування на VPS/VDS хостингу.
 
Схема організації телефонії на базі IP-АТС Asterisk

Попередня оцінка бюджету налаштування Asterisk
| Основні функції | 
            Наявність функцій в пакеті  | 
        ||
| Початковий | Стандарт | Професійний | |
Кількість внутрішніх номерів  | 
            5 | 10 | 50 | 
Кількість зовнішніх ліній SIP / GSM (місц. / Моб.)  | 
            1/2 | 2/4 | 4/8 | 
Установка і первинне налаштування Asterisk  | 
            ![]()  | 
            ![]()  | 
            ![]()  | 
        
Аудіо запис розмов  | 
            ![]()  | 
            ![]()  | 
            ![]()  | 
        
Стратегія маршрутизації дзвінків  | 
            ![]()  | 
            ![]()  | 
            ![]()  | 
        
Статистика дзвінків компанії  | 
            ![]()  | 
            ![]()  | 
            ![]()  | 
        
Музика в очікуванні  | 
            ![]()  | 
            ![]()  | 
            ![]()  | 
        
IVR інтерактивного голосового меню, кількість рівнів.  | 
            0 | 2 | 5 | 
| Факс (на email) | ![]()  | 
            ![]()  | 
        |
Голосова пошта, повідомлення на email  | 
            ![]()  | 
            ![]()  | 
        |
Блокування небажаних дзвінків (Blacklist)  | 
            ![]()  | 
           ![]()  | 
        |
| Зворотній дзвінок клієнту за рахунок АТС (Callback) | ![]()  | 
        ||
Сценарії прийому дзвінків для робочого / неробочого / вихідного часу  | 
            ![]()  | 
            ![]()  | 
        |
Переадресація виклику на мобільний або домашній тел.номер  | 
            ![]()  | 
            ![]()  | 
        |
    			