Для здійснення віддаленої технічної підтримки ми використовуємо спеціалізоване програмне забезпечення TeamViewer або AnyDesk.
Вони забезпечують надійний захист та стабільність віддаленого підключення, мають простий та зрозумілий інтерфейс.
Ми цінуємо Вашу конфіденційність! Наші співробітники не мають постійного віддаленого доступу до ПК! Доступ до Вашого ПК можливий лише тоді, коли Ви його надасте.
Для надання доступу Вам необхідно запустити TeamViewer або AnyDesk та надати інженеру технічної підтримки ID та пароль, які будуть автоматично згенеровані.
Після закінчення віддаленого сеансу просто закрити програму та віддалений доступ до Вашого ПК буде закрито.
Щоб завантажити програму для віддаленого доступу, натисніть на посилання: