Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: м. Черкаси, вул. Гоголя 137, оф. 26 (заїзд з вул. Пушкіна)
м. Черкаси, вул. Гоголя 137, оф. 26 (заїзд з вул. Пушкіна)
Ми працюємо: Пн-Пт 9:00-17:00, Сб, Нд вихідні

IP-телефонія

IP-телефонія - це голосовий зв'язок, що дозволяє вести розмови і передавати інформацію за допомогою Інтернет. Робота з цією технологією спрямована на зниження витрат та підвищення ефективності роботи. Впровадження IP-телефонії дозволяє ефективно управляти системою зв'язку, швидко інтегрувати нові додатки (CRM, , Bitrix24), в короткі терміни розширювати можливості системи в залежності від потреб, не вкладаючи значних фінансових витрат.


Переваги системи

  • Мобільність - можливість перебувати в будь-якому місці і здійснювати дзвінки.
  • Конфіденційність спілкування - забезпечує безпеку переданої інформації.
  • Об'єднання офісів - IP телефонія дозволяє з'єднати віддалені офіси компанії в єдину інформаційну мережу. В результаті чого можливо здійснювати безкоштовні дзвінки між офісами та централізовано контролювати розмови на інші напрямки.
  • Зниження витрат на зв'язок - за рахунок більш вигідних тарифів і правильної маршрутизації дзвінків.

Можливості системи

  • Багатоканальний номер.
  • IVR - голосове меню.
  • Функція перехвата дзвінка.
  • Функція прослуховування та суфлювання розмови в реальному часі.
  • Наведення вхідних викликів на внутрішнього абонента (Dynamic Clip Routing).
  • Додаткові номери.
  • Аудіозапис всіх розмов.
  • Телефонна конференція.
  • Переадресація дзвінка на мобільний телефон.
  • Функція передзвону (callback).
  • Розподіл вхідних дзвінків.
  • SMS сервер (для GSM ліній).
  • Голосова пошта - усі голосові сповіщення прийдут до Вас на E-Mail.
  • Трансфер виклику - переадресація виклику на внутрішній або зовнішній номер.
  • Розумна маршрутизація - можливість налаштувати маршрутизацію дзвінків для кожного виклику.
  • Група телефонів - віхдні дзвінки надходять на групу телефонів.
  • Статистика телефонних дзвінків - детальна статистика про дзвінки для керівників компанії.
  • Розподіл вхідних викликів в залежності від часу та святкових днів.
  • Інтеграція з додатками (CRM, 1С, Bitrix24, vtiger).
  • Черги дзвінків (Queue).
  • Сповіщення та SMS в Telegram.

Що необхідно для підключення IP-телефонії?

  • Інтернет-канал.
  • IP-телефонні апарати, програмний телефон на Вашому смартфоні, або програмний телефон і гарнітуру на ПК.
  • Офісна IP АТС можливо встановити на комп'ютер або ноутбук.
  • Багатоканальні SIP номера і GSM-шлюз для підключення мобільних операторів.

Варіанти встановлення

  • Продаж сервера зі встановленою і налагодженою системою.
  • Дистанційна установка та налаштування на сервері замовника.
  • Установка на сервері замовника.
  • Установка, налаштування на VPS/VDS хостингу.

Схема організації телефонії на базі IP-АТС Asterisk



Попередня оцінка бюджету налаштування Asterisk

Основні функції

Наявність функцій в пакеті

Початковий Стандарт Професійний

Кількість внутрішніх номерів

5 10 50

Кількість зовнішніх ліній SIP / GSM (місц. / Моб.)

1/2 2/4 4/8

Установка і первинне налаштування Asterisk

Аудіо запис розмов

Стратегія маршрутизації дзвінків

Статистика дзвінків компанії

Музика в очікуванні

IVR інтерактивного голосового меню, кількість рівнів.

0 2 5
Факс (на email)

Голосова пошта, повідомлення на email

Блокування небажаних дзвінків (Blacklist)

Зворотній дзвінок клієнту за рахунок АТС (Callback)

Сценарії прийому дзвінків для робочого / неробочого / вихідного часу

Переадресація виклику на мобільний або домашній тел.номер

Ціна без ПДВ в грн. 4200 5600 8400